Sunday, September 25, 2016

forwARd


::FORWORD::

maybe not to late to post about seminar that im joined last saturday..
its to far..
klau orang dah jemu naik flight..
aku plak dah jemu naik bas..
tapi aku still suggest 
pancaran matahari(seat besaq) and trans(cepat sampai)..
ok.. xpromote k..

untuk program ni
mind set aku dari awal dah cuba set 
''jangan peduli dengan expectation orang''
because i just want to get something from there
haha
Alhamdulillah
aku enjoy ja dgn seminar nie
sebab mungkin ada k.raudhah
dari awal sampai habis duk promote product dye
(haha)
duduk dengan dye mmg xakan penah kering gusi
btw nie first time berprogram dgn dye

sebab apa aku join?
sebab nk buat alasan nak balik makan rendang mak buat
haha..
xlah..tapi memang balik2 mak tgh buat rendang
balik tolong kacau rendang kat mak sat
sebab aku join
mula dgn my prof..
lectrr nie byk motivated aku
so
i need to do something to change
even i can't change it all
but may Allah see my effort to change
change what?
haha
actually
aku still xdapat nak share visi misi aku
im not sure because im not believe others anymore
or im not believe myself
so keep it secret k..

so
from programme
it not to different daripada apa yang lectrr aku ajar dalam kelas
cuma dari segi penyampaian it to different
and kat dalam seminar nie jgk byk selit based on islamic perspective
so its not to hard for me to understand
tapi part BMC to sgt menarik
cuma xdpt diterangkan dgn dalam
sebab masa mungkin
dalam kelas pun lectrr aku suruh kaji sendiri ja
haha
so bab2 byk effort untuk understand and tahu ni
selalunya akan ada byk kebaikannya
haha

so
i just want to say apa y tertulis kat atas tu ja
overall..
seminar nie best
tak aku tak promote
cuma aku rasa concern
yang jadi dropship xterus tertindas
yang jadi kepala tak terus buat ikut suka
haha
byk tips jugak dapat
nak tau details lagi
join la depa nie..
dua company dalam gambar..ce cari..
mungkin ada lagi kut selepas ni
insyaAllah tak rugi
tak promote k..
recommended ja..
sebab dalam hidup kita perlukan guidance..
orang tak nak guide kita
kita cari orang yang nak tlg guide kita
bukan yang tak nak

for the most important
sentiasa berdoa diberi bimbingan dari Allah..

so that it..
thank a lot
keep the momentum

Moga Allah sentiasa lindung
terus kuat dan meminta diperkuatkan untuk terus hadapi dan jalani hari esok..

AnnurIzz
250916

No comments:

Post a Comment