Tuesday, September 6, 2016

today02


::TODAY02::

4 kelas dalam satu hari..
Haha.. 
"Berani ang ambik 4 kelas satu hari weh!"
"First kelas aku dh mintk lectrr tukaq date midterm.. dua midterm dlm satu hr kut..tu baru dua.. lgi dua xtau lgi bila..risau jgk.. tp moga Allah bantu n permudahkan.. ang jgk"

dan today beday ****
Aku terlupa brp hrbulan beday dia
Confius antara 5 or 6..
Y aku tau dekat sangat dgn beday aku..
Tp tahun lain da
So aku wish dua2 hri
Haha
Tapi xbeli hadiah lagi
So y tepat 6/9..
Sebabnya aku dpt pizza..
Mcm biasa bila aku balik lewat
N xlarat nak p cafe
rutin roomate aku
"Dah makan ka?"
"Dak g.. sakit kepala..meting pun asyik tgk jam ja"
"Tu la xmkn.."
 N depa akn kluaqkn mkn y ada even aku ada ja stock makanan..
they are my roomate..
Tapi bila semua dapat assignment
Bilik sunyi sepi..
Haha..
Focus
Or maybe stress..
Luv them..
May Allah always protect them.

Moga aku kuat dan diberi kekuatan untuk hadapi hari esok

AnnurIzz
060916


No comments:

Post a Comment