Thursday, October 20, 2016

today

::today::
tu haa.. berat buku dah sama berat dengan aku dah..
international book..
klau nak original punya buku mmg agak mahal..
bukan agak..memang mahal..
so untuk cut cost akan cari senior y nak jual buku separuh harga.. tak separuh pun kurang sikit pun ok ja.. cumanya edition buku berubah-rubah..tapi isi still sama..
so valid lagi walau buku lama..

k..tu pasal buku..
kadang gigih bawa 3 buku sekali..
sebab aku perlukan buku!
klau just dengar lecturer terang..
30minit awal aku dapat hadam..
but after 30 minit
believe me
haha.. aku dah mula start mengantuk!

tapi semester nie
enjoy ja dengan class..
rasa macam dah boleh bertapak kat UIA..
n i like my lecturer this semester..
they are different with different experience 

n the best thing today..
aku dapat hadiah 3 in 1 sebelum start cuti sem..
in one day..
aku ada midterm, quiz and presentation..
but im proud that i can handle it well..
tapi ponteng satu kelas..
sebab nak cover quiz dengan presentation..
maafkan saya!

kau tahu..
sungguh ketenangan itu milik Allah 
Allah boleh campak dalam hati bila2
dan Allah boleh jugak bagi rasa gelisah bila2 masa
selalunya aku akan rasa berat...
tapi for this time
its different
of course masa kena handle betul2
dan paling penting
letak keyakinan pada Allah
semuanya milik Allah
sebab bila Allah izin untuk kau berada pada satu situasi
Allah jugalah yang akan bantu kau untuk hadapi..
sebab sungguh..kita tak dak kuasa langsung
kita cuma dapat give effort that we have
do it in best way that we can
n last let it to Allah

211016
AnnurIzz

No comments:

Post a Comment