Wednesday, April 2, 2014

penyejuk hAti..

bam..bam..
my brother, sister in-law and my solehah niece..
hehe..^_^

N.I.E.C.E
 bambam..makin tembam..
arrr..makin rindu..huhu
rindu nk borak dengan nur humaira..nikmat Allah..
doaku sentiasa ada untuk kalian..
moga terus membina keluarga bahagia menuju cinta dan redhaNya..
jazakallah mybro..
atas pengorbananmu sbagai abg terhadapku dan adik2 yg lain..
moga sentiasa dalam rahmat dan kasihsayangNya..
jazakillah akak..
sebab hadir dalam hidup abang saya..hehe..
jazakillah si comel humaira solehah..
sebab menjadi penyejuk mata tokAbah, MakTok, n semua makcik2..(bhaahaa..makcik dah)
saya sayang keluarga saya kerana Allah..
moga Allah temukan kita kembali di jannah..huhu..

zapp..
yup..
buatmu mak dan abah..
akak dah makin besar..
fikiran akak xpenah lekang untuk bahagiakan mak dan abah..
buatmu my sister..
saya beruntung punya kakak seperti kamu..dalam tegas dan garangmu ada kasih sayang yang mendalam..
buatmu dua adik yang comel , nakal..
belajar betul2.. jadi anak solehah.. maafkan kakna andai hak adik2 kakna xtunaikan dengan baik..
jaga diri.. 

yup..
'aku' seorang anak..
'aku' seorang kakak..
tanggungjawab yg dipegang xpenah lupa..
kerna hidup ini bukan hidup untuk diri sendiri..
bukan untuk capai pelangi untuk diri..
tapi hidup untuk org lain dan untuk kembali kepada Allah..
untuk temukan orang yang disayangi dengan Pelangi Illahi..
^_^

saya sayang keluarga saya
senyum ^_^
AnnurIzz
publish


No comments:

Post a Comment