Friday, April 11, 2014

semAngAt


^_^
S.E.M.A.N.G.A.T

Bismillah...
Assalamualaikum
menghitung hari
yeah..serious scary
alhamdulillah.. sebulan berperang.. kesihatan makin pulih sepenuhnya..
yeah.. kadang2 Allah bagi kita sakit untuk buat kita berhenti dari melakukan maksiat..
dushhh
awk yang sedang membaca
sayang saya x?
hehek..

terima kasih ea sebab sayangkan saya
xkisah lah buat2 sayang ke, sayang tipu2 ke, sayang sikit ke, ataupun xde rasa sayang langsung
saya~ saya~ saya~ cuba untuk redha..
tapi andai sayang awak kat saya kerna Allah, dan sayang awak banyak n banyak
moga saya rasai dan tenang dengan rasa tersebut
saya sayang kalian juga
barakallahufikum

masih adakah diriku dalam doa kalian
dan masihkah ada insan yang menyayangiku
hukhuk..(apa kes nie..sayang2..virus apa nie..haha)
yeah..masih ada..
keluarga saya
itulah yang setia selamanya
yeah.. dan sahabat2 sayang saya
dan mungkin jgak insan istimewa buat saya..yeah..mungkin..hukhuk
anugerah terindah

ea.. saya sedang menghitung hari
untuk menempuh sesuatu seorang diri
tapi mungkin xsengeri di alam barzakh
dan mungkin xseindah mimpi
hasbunallah wani'mal wakeel !
hasbunallah wani'mal wakeel !
hasbunallah wani'mal wakeel !

doakan saya
doakan saya dikembalikan kepada Allah dalam keadaan yang baik
doakan saya dikurniakan rezeki yang barakah seperti yang dilimpahkan buat hamba2 yang soleh
doakan saya agar melaju dalam mengejar tuntutan Allah bukan terlalu mengejar jaminan Allah..
doakan saya menginfak jasad dan hati ini ke jalan Allah seikhlas hati 
doakan saya dikurniakan jodoh yang terbaek untuk saya dan doakan saya terbaek untuk jodoh saya..
doakan saya dikurniakan zuriat soleh dan solehah
doakan buat saya pengakhiran yang terbaek untuk kembali kepada pencipta..

kelemahanku ada kekuatan yang akan datang
kekuranganku ada kelebihan yang akan tiba
dan penantianku akan ada bunga yang subur mewangi
maafkan saya kerna tiada tempat untuk saya pergi
cuma cara yang saya ada hanya dengan mendiamkan diri
mungkin itu lebih baik untuk semua yang menanti

saya NurIzzuanaRoslan
mengundur diri
maaf andai ada kata-kata yang mengguris hati dari post pertama hingga post ini
moga misi virus dapat menvirus kamu walau sedikit
jaga diri.. jaga hati .. jaga iman
ea.. terus sabar.. jalan je.. rempuh bagaikan baju besi di badan

Allah tahu segalanya
atas segala gerak kita
sayasayangkalian
pelangi pastikan muncul
untuk kalian 

mencari diri yang hilang
virus 14
AnnurIzz
publish

No comments:

Post a Comment