Monday, January 26, 2015

cubA


C.U.B.A

wahai hati yang mati
hiduplah semula
hanya antara aku dan si hati
perlu bertatih
mengejar sempurna
walau yang aku punya
air mata penuh sengketa dusta

^_^
Yeahhh
Aku perlu lebih bersedia
Menjalani hari di daerah asing dalam membina
Walau sendirian namun xbererti keseorangan
Taqwa dan ilmu menjadi bimbingan
Allah menjadi teman
Itukan..
masa ini bukan lagi masa melayan perasaan
Tapi masa cari ilmu dan pengalaman

yeahh
Saat futur itu pasti datang buat kunjungan
Tapi aku harap dalam lindungan
Terus melawan bukan melayan
Aku bukan insan sempurna
Malah bukan yang istimewa
Namun aku dalam usaha menjadi yang berbunga..erkk..

yeahh..
Esk hari result sedunia..haha
Aku sendiri xdapat nak meneka
ke mana seterusnya aku ditetapkan untuk melangkah
Moga dikuatkan hati dan dijauhkan rasa bersedih buat sahabat2
Dan moga yang terbaek

Yeahh
This is the last week
for me
Untuk mencari semangat dan kekuatan
sungguh dalam hati
Moga Allah kuatkan
Menjauhkan rasa rindu untuk pulang
setelah menjejak ke sana
Dan aku
^_^
Akan pulang setelah aku yakin untuk pulang
Moga Allah beri aku kesempatan
Untuk menghadiahkan sesuatu
Buat mak dan abah
Dan keluarga

Bila sedang mendewasa
nafsu kau makin rancak mengeluarkan kemahuan
Didiklah bukan terus menjual murah
dalam jiwa yang kau besarkan dengan chenta fillah

Bangkit dan jadi fighter
Aku tahu bukan aku seorang
Tapi kita semua

Fighter untuk menjadi seorang yang bertaqwa dan berilmu
Untuk berjumpa bergembira di syurga..
Cuba!
Kau dan aku perlu cuba..

lets show the nice heart and face
Senyum ^_^
270115
AnnurIzz @ IzzuanaRoslan
Publish


No comments:

Post a Comment