Tuesday, January 13, 2015

glup


G.L.U.P

Walau aku senyum bukan bererti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita chenta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

"Weh.."
"Awat.."
"Dah kenapa dgn hang ni.."
"Knp apa"
"Jiwang karat punya lagu"
"xde la karat sgt.. berisi jgk..ce dgr btul2..Haha.. lagu ni yang tetiba sesat dalam phone aku"
"Kesian btul la kawan aku ni...result bila keluaq"
"Xtau"
"Balik uia bila"
"Xde jalan balik.."
"Haha..mmg senget la kwn aku nie"
"Ask question yg xde topic uia.. haha..aku tgh risau dgn result sebenarnya.. n aku risau dgn biasiswa jgk..weh.. belanja aku makan kedai atuk esk.."
"Bila masa atuk hang bukak kedai makan"
"Dah lama aku xpractice buah silat aku..nk rasa x?.. haha.. atuk Kfc tu la..aku tunggu hang hbs kelas esk"
"Hahahahaha..Tetiba la hang nie.. mengidam ka apa.."
"Xmengidam..cuma rasa nak baham semua benda"
"Dah putus fius warna apa hang ni"

Tuhan berikanlah aku chenta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terangmu
Biarkanlah aku punya chenta
Tuhan berikanlah aku chenta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halalMu
Tuhan beri aku chenta!!!!!!!

"NURIzzuanaRoslan"
"Kenapa!!!"
"Aku nak study la"
"Loh.. bising sgt ka.. sory"
" haha.. xpayah nk buat muka mahal hang.. bising jgk.. tp ada sebab lain"
"Sebab apa"
"Sebab nanti aku rindu nak dengar hang nyanyi time aku study..hahaa"
"sekarang aku rasa sel-sel otak hang sedang berhubung"
"Berapa hari lagi balik uia?"
"X counting days.. but yang aku twu.. xlama dah.. haha.."
"Dah ready?"
"Always..insyaAllah.."
"Good my angel Izzuana"
"Wow..tetiba rasa nk tidoq"
"Nyanyi la lagi"
"Bayar"
"Sekian..dah la kena belanja hang makan esk"
"Hahahahaah.."

Make a move
Everything will be precious..
Thanks
Haha..malaysia je pun.. bukan nak kena redah lautan hindi n pacific pun..
Bawa diri larilari..haha
.. Wuuuaaaaa ..

JalanTanpaRasa
130115
AnnurIzz
Publish

No comments:

Post a Comment