Sunday, January 11, 2015

hollo


Hollo
Yeahh
Antara salah satu benda yang aku suka buat dari dulu sampai lo nie
edit gambor
Either gambo sendiri or gambo y tetiba wujud dalam album aku
Haha..tetiba yek wujud..
Tapi sejak laptop aku merajuk mintak hantar dye ke pakar
Hilang adobephotoshop aku
Wuaaaaaaaa
Entah bila aku akan berjaya download balik..
(haha..aku mmg tere buat semua benda sendiri)
But still ada pixlrexpress untuk aku express skit skill..haha..mcm poyo..
But i still NEED the adobe one
Haha.. meroyan ke apa..
Btw..
Aku xde la pro dlm mengedit gambo
Perosak ada la
N the other thing
Mmg xakan la tetiba gambar2 tu turun dari langit teredit sendiri
Hahaha
Whatever

Then
Untuk quote dlm pic in the post
"The iron lady..starting the mission..powerofizz..watchout.."
Hahaha
Aku sendiri yang buat
Aku sendiri naik seram
Terbaekkk
Yeahh..
Aku sendiri kena watchout actually
With a smile
May Allah helps me
Or maybe us
And may Allah bg  kekuatan yang baru dan luar biasa
Dushh..
Growth well NURIzzuanaRoslan
Everybody born to life
Not born juz to cry

Moga Allah mengasihani hamba ini.. memberi ruang dalam menafsir perasaan yang aku sendiri tidak mengerti..
Ya Allah ...Ya Waasi'..
bantulah hambamu ini..

Saat tiada sesiapa yang ingin mendengar keluhanku, Allah berjanji akan sentiasa mendengar..
Selama mana aku mengeluh merintih, Allah tetap setia mendengar.. 
Tidak berasa jemu dan letih
Allah berjanji akan mengabulkan segala doa
Pasti doaku tidak akan diketepikanNya

For the last word
I just wanna to say
"InsyaAllah"
FiHifzillah

JalanTanpaRasa
Senyum
AnnurIzz
Publish



No comments:

Post a Comment