Monday, August 15, 2016

posteR

~poster~

::GIVE::

''kakna..nak tlg dak?"
"tlg apa?"
"tlg buat poster"
"awat y p ambik bhgian buat poster"
"sbb nampak muka kakna ja y tere buat poster"

ok
tu adik aku
pasal poster baru teringat muka aku
'ambik kesempatan nampak'

ermm..
dalam bab photoshop n illustration
im not to good
setakat main2 tu lepas la
sebabnya aku xdak berguru dgn sesapa pun
just tgk youtube je..
part y paling aku lemah
nk jadikan gambar nampak 3d 
dan yang paling aku tak lepas2..
bahagian tulisan..
huhu
tapi
aku buat ja
haha
biar la org nak cakap apa pun
sebab mmg aku tak menghadap photoshop hari2 pun
klau Ai, lgi la..
mmg nak guna pun tak reti
open sikit2 tu boleh la

ermm..
what i want to say is
just do it!!
bila org ada kepercayaan untuk kita
kenapa kita tak percayakan diri sendiri?
pecahkan segala halangan yang membuatkan diri terbantut
face it!
and then you will know which stage you are..
bab haybat or xhaybat
anologinya 
klau tahun 1 tapi belajar subjek tahun 6
mmg tak akan penah kau lulus
sbb tak kenal ABC mcm mn nak tahu membaca
so balance kan
dari beginner lama2 baru boleh jadi master
'with more practice'..

so that it
yang ada minat nak main adobe photoshop dgn adobe illust
main ja
lama2 kau pandai la
xpayah takut
tak kena bayar pun..
lagipun tak rugi
one day bleh letak dalam resume
'have skill in adobe photoshop'
hoho

poster y aku share tu
buat dalam sehari ja
idea dlm sehari jugak
so hasilnya yang tu
sorry kena blurr skit bhgian info tu
takut ampa teringin join program adik aku..
haha
krikkrik

ok
may Allah ease your journey
senyum selalu..
^_^

160816
11.01 AM
AnnurIzz

No comments:

Post a Comment