Tuesday, December 9, 2014

kitA

-kongsirasa..-
K.I.T.A

Aku pernah terlanggar ukhuwah dengan jiwa2 bernama manusia
Tak sama semuanya.. tp unik rasanya
Semestinyalah panjang masanya tak sama seperti di Al-Islah
Dan semestinyalah tiada jiwa yang dpt menggantikan jiwa2 yg penah aku terlanggar di al-islah
3 tahun di kuis
Tipulah kalau aku cakap i dont want to see them again
Tiada yang paling istimewa di antara mereka
Tapi mereka semua pinjaman istimewa buat aku sebagai penguat langkah menghabiskan diploma
Dan sungguh.. aku ingin bersama mereka lagi untuk hbskan degree

"Mak..nak lari ke kUIS boleh x?"

Kadang2 bila bicara rasa dgn mak..
Aku lepaskan apa y aku rasa
Tapi aku tak akan buat ikut sedap rasa
Sebab nnt pembesar-pembesar yang ada buat ceramah panjang berjela

"Mak..xlarat study dah"
Pembesar sulong tetiba jadi tajam pendengarannya..
"Apa.. jgn duk buat pasai..jgn mengalah awai2... bangpi xpa la dh dua org ank dh"
Haha.. sah abg aku ni igat aku nak kawen..payah ckp bila dh besaq ni..Malas sambung topic sama..nnt aku kena jerat 
"Kak..minggu depan bwk k.na makan pizza"
Blablabla

Dan sungguh
Im just study
Tp xnak keja!
Tp xbermaksud duk saja!
Tp i hope that is something y menyumbang kpd Islam
Tp rancangan Allah tak dpt dijangka
Kbai

Dear teman2 Kuis
Dtg la study sama
Haha
Aku xputus ajak semua org study uia
Haha
But aku just ajak
Tp aku twu kita hanya manusia yg mampu merancang dengan cita
Tapi Allah maha pemberi yang penuh chenta

Moga kalian terus melaju mengejar chenta pencipta
Aku sentiasa berharap dpt bertemu kalian disyurga
Aku cuba berdoa
Maafkan aku
Sekiranya aku xmenjadi y terbaek untuk kalian
Walau aku telah cuba
Menjadi y terbaek..
hatihatimengejarcita

Senyum
AnnurIzz
Publish



No comments:

Post a Comment