Wednesday, December 3, 2014

number one


My mother

Dalam hidup ini
Ada insan2 yang menjadi kekuatan diri
Yeahh
Aku rasa semua orang sama
Cuma insan2 nya berbeza

Kadang2
hari suram tanpa berita
Tapi bila muncul dgn tibatiba even with one word
semua benda kau lupa
Cuma kau rasa semangatnya berbeza
Tp xsemua serupa
Kadang2 kau hanya mimpi tanpa jalan cerita
lama2 boleh stress ditelan sakit jiwa

Ini bukan perkara biasa
Tp luar biasa
Menguji jiwa
Dari pemberi rasa
Sungguh
panjang cerita
Dan sungguh
Tiada yang memahami aku rasa
yang aku ada
Jalan sendiri rasa sendiri
Sesak kau tanggung sorang diri
Untung yang menjadi subjek menguji
Doa untuk mereka sentiasa diberi
aku xtahu sampai bila baru terhenti

Kadang aku harap sibuk sepanjang hari
Agar tiada masa futur menyapa diri

#mogaakubukansipenulisyangmelemahkansipembaca
#mogaapayangakutulistiadayanglemahdanterlukasepertimanaapayangakupenahrasahahaha

My mom..my love..
Mak lah yang setia
bicaranya jujur berkata
kongsi angan-angan dgn mak perkara yang osem bertenaga
mak..i just want to tell you
I'am lonely here..
even i have this smartphone that you told me to buy it
it just like nothing
Or maybe all my friend doesn't has smartphone or phone
or maybe i just nobody on their life

Mak.. i still trying make this life precious
Mak.. as a human i want to cry
Mak.. pray 4 me
Even i know you never stop praying
I still told you to pray for me
Love you.. 
Mak pesan..
"Makan banyak"
Hahahaa

Blink3
AnnurIzz
Publish




No comments:

Post a Comment