Wednesday, April 15, 2015

2bulan


SiSolehah

^_^
Si kecik yang aku sentiasa aku harap membesar dengan haybat..
dua bulan lepas.. 
Before my brother family move to Kedah...
aku stay dgn kakak ipar n humaira..
Because my brother dah start keje kat kedah..
I help my brother to take care his wife n daughter..
Adik ipar mithali x?
Every weekdays aku ulang alik dari uia ke rumah abg aku..
Everyday
by bus n lrt..
Agak penat jgk..
Tapi aku xrasa payah..
Life aku pun tenang.. 
Sbbnya..
Hari2 pegi kelas aku akan bersama si kecik yang membungakan hati..
Hari2 balik aku bersama si kecik yang menghilangkan penat..
n today.. i just want to say that i really miss her..
Haha..
Dua bulan kut.. tipulah klau aku rasa biasa dan tiada perasaan..
ye..
Keluarga adalah segalanya..
Being part of it..

Moga membesar dengan solehah..
Being better then me..

150415
Publish




No comments:

Post a Comment